Kortis

Jag hinner nog inte skriva så mycket nu, för jag ska iväg på en bugg-eftermiddag, men kände att jag ville få ner några  rader i alla fall. Har haft en jätteskön långhelg, drar inte hela, men den var bra i alla fall. Inte haft så mycket problem med mitt probem, men desto mer med det sorgliga som jag skrev om tidigare. Försöker att inte tänka på det. Ja, nu är jag i alla fall väääldigt trött, för jag var dum i huvudet och var uppe till tjugo över tre och läste en bra bok, en sådan som man inte vill lägga ifrån sig. Ångrade mig bittert imorse, när jag gick upp för att sticka till kyrkan. Spelade fiol till alla låtar, vilket jag verkligen gillade. Det är roligt och sedan efteråt är det folk som säger tack så mycket för musiken och då vet man inte vad man ska säga. Haha. Typ varsågod eller något. Jaja, jag vet inte. Min värld är fortfarande uppochner. Jag orkar inte koncentrera mig. Jag vill bara ta bort problemen för en stund, få kraft att orka fortsätta leva. Nej, men nu måste jag gå så att jag inte missar skjutsen. Skriver nog mer senare. Syns.


Betraktelser om inlägget
Postat av: Carro

Tack kära Nellie för bibelordet! Det var pescis vad jag behövde höra!

Du sprider glädje. Tack för att du finns!

2009-06-03 @ 16:05:41
URL: http://carolinehjorth.blogg.se/
Postat av: trulten

snygg sida!!!!

2009-06-05 @ 13:11:04
Postat av: Rasmus

snygg uppdatering av sidan... funderat på att skriva något nytt snart?

2009-06-05 @ 15:55:35
URL: http://rassemouse.blogg.see

Skriv ner din betraktelse här så gläder du mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Betraktelse:

Trackback
RSS 2.0